سیدیاسین و سیده یسناسیدیاسین و سیده یسنا، تا این لحظه: 19 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

برای شما مینویسم...

سیزده ماهگی

1391/5/26 2:02
نویسنده : مامان
96 بازدید
اشتراک گذاری

دختریک سال و یک ماهه ی من وارد مرحله  جدیدی از زندگیش شده مرحله ای 

 که برای من چنان شگفت انگیز است که باید اعتراف کنم کار و زندگیم راَ رهاَمیکنم

 وگاهی فقط نظاره گرم نظاره گر روند رشدش و کارهایش .......

 

دخترک یکسال و یک ماهه ی من حرفهایم را خوب میفهمد خوب نگاه میکند ودقیق

 تکرار میکند .منظورش را میتواند بفهماند با بازی با صدا با گریه با اوا و گاهی با چند

 کلمه که به تازگی یاد گرفته وزیاد تکرار میکند بسیاری از حرفها را تکرار میکند

 البته هر وقت دلش بخواهد مثل ماما .بابا .به به .اب بده .م م بده .ام بده. نینی .

د د. عییی(علی).چند وقت است یاد گرفته خودش را لوس میکند ناز میکند تا

 کارش را انجام دهیم خیلی خوب اهنک را میفهمد ونینای میکند البته خیلی

وقته که بلده .شیرینیش در باورم نمیگنجد که این دختر من است ..............

دخترک یک سال و یک ماهه ی من 7 دندانه شده خودش غذا میخورد ومن از این

بابت زیاد راضی ام. راستی کلی عشق بازی یاد گرفته میبوسد کاملا" اگاهانه

تازگی تمایل ندارد که روی زمین بنشیند .دو هفته ای است که چهار دست و پا

 یاد گرفته با اینکه خیلی دیر بود ولی شگفت زده شدیم عملا" جایی پیدا میکند

که بایستد که روی زمین نباشد پای من پای یوسف مبل پله تخت هر چیزی به

 غیر از زمین این روزهاگاهی چند دقیقه که به نظرم طولانی است خودش با

 خودش بازی میکند شاید نیم ساعت میریزد میگذارد راه میرود با در و دیوار لباس 

روی سر خودش میاندازد در کل زیاد با خودش حال میکند وسرش گرم است 

 

 

 

دخترک یک سال و یک ماهه ی من الان نمی دانم چند ساله ای که این نوشته ها

رو میخونی نمی دونمی چقدر خوش حالم چون میدونم تو بر اساس غریزه ی زن

بودن حرفهایم رو خوب میفهمی نمیخواهم قضاوت کنی یا تحلیل کنی فقط بخون

لحظه لحظه ی زندگیتو .........تو و خالق تمامی نعمات دوروبرم و کسی که تو رو

افریده که این روز ها بیشترین هم صحبت تنهاییم است همه ی دلخوشیهای منید

دلخوشی همه ی روزهایم دخترک بی نهایت دوستت دارم هزار باره شکر

 

سپاس ایزد پاک

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

اکرم دوست یسنا و عاشقش
27 مرداد 91 16:01
و ما هم در همسایگی شما دوست مهربان شاهد این تغییرات هستیم.خدا را شکر.ولی خودمونیم 4 دست وپا رفتن یسنا از نوع نادرشه
هدی مامان مبین
28 مرداد 91 15:55
عالی بود...لذت بردم.... مطمئنا یسنای عزیز هم وقتی روزی بزرگ و خانوم بشه کیف میکنه و تقدیر... مادرانه بود سمیه... بالندگی دختر بهشتی ات پیاپی سیزده ماهگی و چهاردست و پاهم مبارک ایشالا جشن قدمش که خیلی مشتاقممممم