سیدیاسین و سیده یسناسیدیاسین و سیده یسنا، تا این لحظه: 19 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

برای شما مینویسم...

کارنامه هشت سال مادری

1391/9/13 0:24
نویسنده : مامان
142 بازدید
اشتراک گذاری

امروز که کارنامه ی هشت سال مادریم را مرور میکنم میبینم بیش تر از اینکه من برای پسرم مادری کرده

باشم پسرم با من همراهی کرده همیشه دنبال جلب رضایتم بوده حتی بعد از اشتباهاتش چه کوچیک چه

بزرگ .یکم بی انصافی کردم اشتباه بزرگی در کار نیست فقط بچگیه . کاش همیشه یادم بمونه سن و

سالشو .الان که مرور میکنم میبینم همراهیاش چقدر قشنگ و بجا بوده و توقعات من بی جا و از سر زور .

خدایا کمی صبر بیشتر کمی حوصله بیشتر کمی مهربانی بیشتر به من ارزانی کن .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

akram
14 آذر 91 11:02
mehraboooooooooooooooni ,motmaen bash.to maman kheili khoubi hasti.bagozasht dar hade team meli


کاش این طور بود ولی گاهی فرامش میکنم وظیفه ی مادریمو نتیجه کارنامه ی نه چندان خوب هشت سال مادریمه که دیگه جای جبران نداره .
akram
14 آذر 91 12:10
ye pa nevisande shodiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii mamane 8sale[hr-9*9955------9*

نه بابا جونم در میاد تا بنویسم
akram
16 آذر 91 21:31
ziyad vasvasi shodi hamsaye


شاید.....
هدی مامان مبین
18 آذر 91 13:27
هفت سال از این هشت سال رو کنار هم بودیم...
تو عاشقانه برای پسرت مادری کردی
و الحق که پسرت اقــــــــــــای به تمام معناست
و این یعنی جواب همان مادرانه های تو


امیدوارم این طور باشه
حداقلش بزرگ شد یه شاهد دارم....
فرزانه
19 آذر 91 19:18
نگاهی به کارنامه مادریت نشاندهنده نمره خوبی است . به امید نمره های درخشانتر تو و یاسین عزیز!


امیدوارم ...به امیدان روز