سیدیاسین و سیده یسناسیدیاسین و سیده یسنا، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

برای شما مینویسم...

دفاع از نوع علی وار ...

1391/10/19 1:09
نویسنده : مامان
187 بازدید
اشتراک گذاری

تلفنی دارم حرف میزنم با مامان بهامین ...

وسط حرفمون بهامین به مامانش میگه مامان عارف امروز به یاسین سیلی محکمی زد جای انگشتاش رو

 صورت یاسین موند. منم می شنوم  ...دلم میلرزه تعجب نداره مادرم دیگه خودمونیم دردشم احساس میکنم

یاسین مامان برای چی عارف تو رو زد ؟

یاسین: سی دی آرش رو از تو کیفش برداشته بود ازش پرسیدم کجاست ؟

یه دفعه خشمش زد بالا زد تو صورتم . 

من : خوب تو همینطوری وایسادی نگاش کردی ؟

یاسین : نه رفتم سر جام نشستم .

من: بلد نبودی از خودت دفاع کنی ؟

یاسین :چرا بلد بودم ولی فقط عصبانیتم رو کنترل کردم کاری که عارف نکرد ....

یادم نمیاد من این کار رو بهش یاد داده باشم ولی خوشم اومد خوب یاد گرفته بود ..

اولین نشونه های مردونگی پسرکم بروز کرد برای بقیش روز شماری میکنم میدونم کم نخواهد بود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

هدی مامان مبین
20 دی 91 9:54
قربون مرامت بشم من...یاسین اقا
خیلیییییییییییییییی این اخلاق هات رو دوست دارم...
مامانی ببین چی تربیت کردی...احسنت!!!


خودمم هنوز هنگم ...ارزو میکنم این اولین ها اخرینی نداشته باشه .
مامان شايان
25 دی 91 9:09
سلام عزيزم پسرم شايان تو مسابقه ي تولد 2 سالگي ني ني وبلاگ شركت كرده ومنتظر دستاي پر مهر شماست تا بيايدو بهمون راي بديد شماره 22 ترو خدا زودتربيايد پايان روز دوشنبه زمانش تموم ميشه فقط بايد حتما به دو نفر راي بديد تا ثبت بشه ممنون اينم لينكش http://koodakeman91.niniweblog.com/post1099.php