سیدیاسین و سیده یسناسیدیاسین و سیده یسنا، تا این لحظه: 19 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

برای شما مینویسم...

تب روباتیک

1391/9/22 0:48
نویسنده : مامان
204 بازدید
اشتراک گذاری

از دو هفته ی پیش که کلاس روباتیک تو مدرسه برگزار شدتا دو روز پیش که پکیج روبات وارد خونه ی ما شد

تب روباتیک تو خونه ی ما به بالای چهل درجه رسیده در حدی که میپرسم :

یاسین فردا امتحان داری ؟ مامان سه شنبه ها روباتیک داریم.

یاسین امتحان ضرب چند شدی ؟مامان چرا پکیج دفتر چه راهنما نداره.

یاسین دفتر ریاضیت تموم شده ؟مامان یه ظرف در دار بده پیچاش گم نشه .

یاسین حموم رفتی ؟ مامان اگه به اینا اب بخوره میسوزه ها .

یاسین میری نون بگیری ؟ مامان کی میریم مسابقات رو باتیک .

این کلمه هفت حرفی مکالمات این روزهای ماست دختر کوچولوی ما هم از هر فرصتی برای دست زدن به

 این جعبه استفاده میکنه تا نکنه چیزی از چشماش دور بمونه تا الان که به جایی نرسیده وکلنجار هاش

 با دادا به نتیجه ای نرسیده تا ببینیم ......

پسرم این چند تیکه پیچ و مهره و باتری در ظاهر چیزی نیستند ولی این روزها به جانت بسته شده اند

پس من هم آن را به جان میخرم تا موفقیتت....

اگر روزی از من بهترین آرزو هایم را برای عزیزانم بپرسند ،آرزو میکنم سایه ی خدایم برسرشان چنان باشد

 که به دنبال هیچ درختی نباشند ،خدایم که باشد خوشبختی همیشه به رویشان لبخند میزند.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

هدی مامان مبین
23 آذر 91 4:16
ای جونم..تب روباتیک
پسر ایشالا زندگیت پر از تب های موفقیت امیز و در مسیر بالندگی و رشد باشه....


به امید خدا

تب های بعدی رو خدا رحم کنه....
akram
24 آذر 91 15:02
ba arezouye movafaghiyat


انشاالله
فرزانه
25 آذر 91 23:34
یاسین بدون تب ، همه را از تب سی دی و گیم و رایانه و روبرت می سوزنه ، وای به حال تبدارش ! موفق باشی پسرک مهربان خانواده ما!


من که گفتم خدا رحم کنه